Klacht: abonnement afsluiten

op 21 januari 2014 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Precies een jaar geleden nw abonnement afgesoten met 2 sim kaarten. Omdat ik zzp’er in de bouw ben. Mn ouwe tel gehouden en galaxy 3 voor evt in de pauze. Op aanraden vd verkoper phonehouse papendrecht. Heeft hij ipv een zakelijk abonnement een particulier ab afgesloten. Dus ik kan geen 2e sim kaart krijgen bij telfort. Inmiddels een jaar verder en 80 telefoontjes en mailtje s naar de phonehouse en telfort nog niks geregeld of gebeurd. Dit abonnement kost me 45 e per maand ipv 8 euro met mn ouwe telefoon. Ik kan er thuis gebruik v maken dmv Wi-Fi. En verder kan ik er niks mee.
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Help.

De oplossing. En de 975 euro schade vergoeding die mij per mail beloofd is. En daar buiten een schade vergoeding van 1000 euro voor alle telefoontjes. Mailtjes en hoofd pijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 27 januari 2014 om 15:08 geantwoord

Onze collega uit shop Papendrecht gesproken om zorg te dragen dat alle afkoopformulieren van Telfort samen met dhr. Bongers afgehandeld worden. Zodra we de afkoopnota en het rekeningnummer van de klant ontvangen hebben, zullen we het bedrag van de afkoopnota vergoeden.

Heeft op 27 januari 2014 om 16:59 geantwoord

Ik moet weer heel veel moeite doen, dus heb het uit handen gegeven. Ik ben het zat! Dit gun ik mn ergste vijand niet om behandelt te worden oud vuil!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Phone House beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jsbongers