Klacht: abonnement

op 25 mei 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn abonnement ging omhoog van 13,27 euro naar 21, 31 euro na kopen van nieuwe telefoon. alles is overgezet door de telecombinatie winkel .alles zou het zelfde blijven ,ook betaling, er werd niks bij gezegd over het formulier van overeenkomst, wat in eens veranderd is .ben naar de winkel gegaan, niet binnen 14 dagen, maar zei wisten het ook niet, ze stuurden mij een factuur van mijn KPN die ik zelf ook al had, heel teleurstellend allemaal, en een slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden, als ik mijn vorige abonnement weer terug heb van 13,27 euro per maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht Martie de Boer Seigstra

1 maand geleden - Ik wens mijn vorige abonnement terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martie de Boer Seigstra