Klacht: abonnement

op 18 september 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik ben nu al 3 maanden premium en het werkt niet ! maar moet wel steeds betalen.

als ik inlog geeft het niet aan dat ik premium ben maar heb wel bewijs op mijn rekening dat ik betaal maar niks krijg.

als het is opgezegd en me geld terug heb als het goed is kunnen jullie zien of ik het gebruik hebt of niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 september 2018 om 11:08 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door bobvandiggele