Klacht: Abonnement

op 30 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rodel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben telefonisch contact met u gehad betreft uw abonnement en de reden dat de krant niet meer bij u bezorgd wordt.

Wij vertrouwen erop u middels dat gesprek voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Rodel