Klacht: Abo

op 09 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste ,Mijn Zoon heeft is op jullie website gezien ,paar dagen erna kreeg hij van jullie een brief met een kontrakt ,dat heeft ze niet nodig vermits ze mijn pas heeft van jullie ,Hijheeft dat nooit ondertekent en is nooit niet opgestuurd en nu heeft hij schulden bij anderen,ik eis al het geld terug op wat jullie van klantnummer 11380223 afgehouden hebben

Geld terug storten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 juli 2016 om 14:58 geantwoord

Beste Hassan,

Bedankt voor je bericht.

Jouw zoon heeft zich via de kiosk aangemeld en digitaal ondertekend. Een digitale handtekening is hierbij ook rechtsgeldig. Zijn contract zou aanvankelijk pas per 1-4-2017 kunnen worden beëindigd. Hier is al coulance in getoond door het lidmaatschap vroegtijdig te beëindigen per 1-7-2016. Van een terug storting van de lidgelden zal geen sprake zijn. Er is immers gebruikt gemaakt van de faciliteiten middels de pas.

Nathalie van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Anoniem11380

6 maanden geleden - De faciliteiten zijn niet gebruikt sinds mei. Hij heeft twee maanden moeten betalen zonder dat hij kont trainen

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem11380