Klacht: Abnormale gedrag van buschauffeur

op 25 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Ik reis 5 dagen in de week met Arriva. Altijd tevreden, nooit klachten over gehad. Maar wat mij zo net (25-06-2016 om 17:17) overkwam, vond ik vershrikkelijk!

Ik stap elke dag van het Lelycentre naar station, dus lijn 1. Ik kwam aanlopen van werk naar de bus, het was net 17:17 (dat is de vertrektijd van lijn 1 en 5 vanaf lelycentre) en ik stond naast de bus. De deuren van de bus waren dicht. De buschauffeur keek me aan en ging overdreven gebaren maken van kijk is op de klok het is tijd. Heel onbeschoft vond ik dit. Hier ben ik niet van gediend. Ik stapte de bus in en hij ging nog verder van je bent te laat en ging in discussie. Daarna zei hij “donder toch is op”. Hoe kan een buschauffeur dit zeggen? Het is een Nederlandse oudere meneer tegen de 60 jaar. Ik snap dat hij op tijd moet vertrekken, maar rijdt dan weg en zeg tegen me dat ik lijn 5 moet nemen. Want die stond er ook gewoon, maar die rijdt gewoon een stukje om. Ik snap niet wat er aan de hand is met de buschauffeur, maar donder toch op kan je toch niet zeggen? Er zijn mensen in de bus die ik dagelijks zie, ik stond voor schut. Busnummer was 6464 lijn 1 van Lelycentre naar station Lelystad.

Misschien kunnen jullie hier niks mee. Maar ik wou even mijn verhaal kwijt…
Ik reis jaren met jullie bussen en nooit zoiets meegemaakt.

Met vriendelijke groet,

D. Erdem

Gewenste Oplossing:

Ik ben al tevreden over jullie. Daarom ben ik erg verbaasd, dat mij dit is overkomen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juni 2016 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht doorgegeven aan de desbetreffende vestiging zodat de teamleider dit voorval met de chauffeur kan bespreken. Excuses aangeboden voor het ervaren ongemak.

^LH

Alle klachten die gemeld zijn door Erdemm