Klacht: ABN belt telkens niet terug

op 12 mei 2015 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer met ABN AMRO deadlines af te spreken. Contact leggen met hun is gewoon onmogelijk. Klachten management lijkt zelfs terug bel verzoeken te negeren.

Klachten Management beweerde onafhankelijk te zijn van de bank. Tot op heden met hoe men zich gedraagt blijkt het tegendeel.

Het is heel duidelijk dat ABN AMRO in de fout is gegaan. Op dat moment geven ze dus niet thuis

Gewenste Oplossing:

Als een fatsoenlijk bedrijf betaald door de belastingbetaler mag je verwachten dat men hun fouten op wil lossen en van hun fouten wilt leren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste heer,Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat u zo snel mogelijk een reactie op uw klacht wilt hebben. Wij hebben ook uw klacht op Facebook gezien en beantwoord. Beide berichten hebben wij doorgestuurd naar de medewerker die uw klacht in behandeling heeft. Ik heb zojuist contact gehad met de betreffende afdeling. U krijgt uiterlijk woensdag 20 mei een reactie op uw klacht.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - Hier gaat het in feiten niet om. Er was meer mis en overlegd met een collega van je. Vergeet niet over alles geeft ASR mij gelijk. Wacht afronding daar ook af voor het Kifid. Ben totaal geen elke vordering gehoord van jullie terwijl beroep is aangetekend in december. Krijg wanneer ik toch iemand te pakken krijg geen commentaar te horen of we zoeken in het archief. Vraag mij zo wel af wat voor puinhoop het in het archief moet zijn. En de beslissing van 2008 waar jullie al een deel gelijk gaven was ook niet uitgevoerd. Dit was al van 2003/2004 beloofd. ASR was toen hetzelfde bedrijf.

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - https://www.klacht.nl/asr/klacht/asr-doet-valse-beloftes-door-interne-fouten/

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - https://www.klacht.nl/asr/klacht/asr-doet-valse-beloftes-door-interne-fouten/zie hun reactie

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Geachte heer,Ik begrijp dat het voor u nu erg lang duurt en u antwoorden wilt. Vooral als die beloofd zijn aan u. Wij willen u ook heel erg graag van antwoorden voorzien, echter zijn wij wel afhankelijk van de afdeling die u klacht in behandeling neemt. Deze afdeling heeft ook contact met ASR en wij zijn nog in afwachting van een reactie. Ik had graag gewild dat ik u op dit moment meer kon vertellen, maar u hoort uiterlijk woensdag 20 mei meer over uw klacht. Ik weet dat het veel gevraagd is, maar u wil u toch nog vragen om tot woensdag af te wachten. Bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - ASR is idd maandag weer terug. Kan er wel een onderzoek gestart worden naar de afhandeling van de vorige klacht. 1 men zegt dingen in tegenspraak met de polis 2 men benoemd een situatie die helemaal niet klopt en in het systeem teruggevonden had kunnen worden. 3 men zegt ASR te volgen alleen ASR steunt nu volledig mij. Dit betekend dat de hele vorige brief direct de prullenbak in kon. Vraag is hoe had deze slechte werkkwaliteit gekund

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 29 mei 2015 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via dit forum, klacht van meneer in behandeling genomen door het webcareteam. In overleg doorgestuurd naar de afdeling klachtenmanagement van ABN AMRO. Deze afdeling heeft alles doorgenomen en inmiddels schriftelijk over de klacht met meneer gecorrespondeerd. Mochten er naar aanleiding van deze correspondentie nog vragen zijn, dan staan in de desbetreffende correspondentie de correcte stappen om deze vragen te beantwoorden. Via dit forum kunnen wij hier niet verder mee assisteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over ABN AMRO is afgesloten door de melder van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN AMRO beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - ABN AMRO heeft de klachten heropend

Heeft op 16 juli 2015 om 09:23 geantwoord

Deze is wel opgelost er is 1 keer telefonisch contact geweest. Al was dat omdat ik belde niet dat ABN AMRO zelf de bel afspraken na kwam

Alle klachten die gemeld zijn door robertus76