Klacht: ABN AMRO neemt het niet zo nou met de privacy

op 15 januari 2015 over ABN AMRO in de categorie Banken

ABN AMRO maakte in juli een nieuwe verzekering aan. Deze zetten ze als fout op mijn vaders naam.(zonder zijn toestemming natuurlijk) vervolgens moest ik papieren tekenen op zijn naam en dan zouden ze het aanpassen. Met die aanpassingen kreeg ik in mijn ASR ineens een verzekering van mijn vader. Klacht bij ASR maar die zeggen ABN AMRO moet het oplossen. Kantoor van ABN AMRO zegt dat die verzekering niet bij hun loopt. Toch kreeg ABN AMRO deze puinhoop voor elkaar dus ABN gaan we dit eens oplossen

Zorgen dat niks meer van mijn vader op mijn naam staat. Papieren die ik moest tekenen op zijn naam opnieuw worden gedaan op mijn naam. Andere fouten herstellen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Geachte heer,Bedankt voor de aanvulling. Uw klacht is op dit moment al in behandeling via uw eerder geplaatste klacht. Alle berichten die u naar ons e-mailadres stuurt, worden direct doorgestuurd naar de afdeling klachtenmanagement. Inhoudelijk zal die afdeling reageren op uw klacht.Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare E. van der Struijk

Reactie van de melder van de klacht robertus76

5 jaren geleden - Deze klacht was eerst zelfs geseponeerd. Fijn dat hij eindelijk ook word opgepakt

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 29 mei 2015 om 10:07 geantwoord

Via dit forum, klacht van meneer in behandeling genomen door het webcareteam. In overleg doorgestuurd naar de afdeling klachtenmanagement van ABN AMRO. Deze afdeling heeft alles doorgenomen en inmiddels schriftelijk over de klacht met meneer gecorrespondeerd. Mochten er naar aanleiding van deze correspondentie nog vragen zijn, dan staan in de desbetreffende correspondentie de correcte stappen om deze vragen te beantwoorden. Via dit forum kunnen wij hier niet verder mee assisteren.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN AMRO beoordeeld.

Heeft op 30 juni 2015 om 10:12 geantwoord

ik weet niks van een oplossing. Met ABN AMRO zelf nog niet tot een oplossing gekomen

5 jaren geleden - ABN AMRO heeft de klachten heropend

5 jaren geleden - Loopt bij Hypotheek service centrum