Klacht: Abbonement wijziging toen begon de ellende

op 15 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al 10 jaar Ziggo, wilde ons abonement wijzigen in sneller internet en de extra telefoonlijn er af. Op dat moment moesten wij een ander modem en een andere tv kast de next i.p.v. horizon XL box. Aansluiting om gezet zonder dat hij de spullen hadden ontvangen. Dus geen internet meer, hierover gebeld en alles eerst terug gedraaid. We hadden weer een werkende verbinding. Toen bleek op onze factuur dat we twee keer voor internet betaalde, hier over gebeld en hebben ze het direct gewijzigd. Maar nu hebben we helemaal niets meer. Al diverse malen gebeld maar er veranderd niets. Waar is dat persoonlijke kontakt en dat klantgericht probleem oplossen. Ben er helemaal klaar mee
Marco van Riemsdijk

Gewenste Oplossing:

Als wij weer internet hebben en onze oude vertrouwde abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcovanRiemsdijk