Klacht: Abbonement verlenging

martinuscalvin op 09 mei 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 22 maart ben gebeld door Vodafone ivm mijn abo die verliep.
Hierop had ik een aanbieding gekregen op een abbonement die luidt als volgt: De RED SUPER 2 jarig abbonement van 65 euro p/m. Gedurende 2 jaar krijg ik 6 euro korting.
Voor de Iphone 5 zou ik dan maar 20 euro bij te hoeven betalen. Uiteraard ben ik hiermee akkoord gegaan. Gedurende de afgelopen periode heb ik meer dan 10 a 15 keer gebeld naar de medewerkers van Vodafone en ben ik tot op heden nog niet geholpen. De band opname die destijds is gemaakt voor het verlengen van mijn abbonement heb ik inmiddels opgevraagd en dat is inmiddels bijna 2 weken geleden!! Vandaag heb ik een verkoper aan de lijn gehad die mij totaal nergens mee heeft geholpen behalve door te zeggen: Sorry meneer, ik kan dit aanbod helaas niet doorvoeren. Is dit misschien mijn fout? Ben ik de dupe van een fout van Vodafone? Is er iemand die mij kan helpen om hier een zaak van te maken? Ik ben geen moeilijk persoon en wacht dit soort dingen meestal gewoon af. Maar dit gaat iets te ver. Er is genoeg bewijs dat ik recht heb op dit aanbod! Beide partijen zijn akkoord gegaan op het bod. Wie kan mij hiermee helpen? Datum is inmiddels 6 mei 2013 en nog geen steek vooruit geholpen!

Gewenste Oplossing:

Als de aanbieding die ik aangeboden heb gekregen ook werkelijk krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

11 jaren geleden - Beste martinuscalvin, Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail. Met vriendelijke groet, Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 24 mei 2013 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door