Klacht: abbonement Donnald Duck en Donald Duck Extra

op 16 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– 04.01.2016 per bank betaald Donald Duck Extra t/m nummer 01/2017.
Het laatste nummer hiervan ontvangen is nummer 06/2016.

– 02.02.2016 per bank betaald Donald Duck t/m nummer 34/2016.
Het laatste nummer hiervan ontvangen is nummer 21/2016.

De genoemde data van betaling zijn door Sanoma (Bas van de chat-service) bevestigd per mail van 20.06.2016.

Sinds februari 2016 ben ik bezig e.e.a. juist bevestigd te krijgen en correct te ontvangen. Omstreek 30 mails visa/versa verzonden zonder
resultaat.

Op mijn mail van 20.06.2016 tot op heden geen reactie ondanks reminders.

De abonnementen zijn bestemd voor de kleinzonen.

Verzoeke te bemiddelen dat hetgeen is afgesproken en betaald correct wordt uitgevoerd.

Met vriendelijke groet
H. van der Deure
Wildforster 90
3772 WG Barneveld

Bezorgadres:
Oscar en Ivar van ’t Foort
Koterweg 50
3772 BD Barneveld

Gewenste Oplossing:

Wanneer de exemplaren waarvoor betaald ook ontvangen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 17 augustus 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Deure,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het voor u nagekeken en er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Het wordt op dit moment uitgezocht voor u en u ontvangt hier zo snel mogelijk nog bericht over. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door H van der Deure