Klacht: Abbonement

op 27 juli 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Als alleenstaande moeder kon ik de kosten niet meer betalen. Na overleg met een oom zou hij de abbonementen overnemen. Dit ter nagedachtenis van mijn tabte die pas was overleden. Echter na enige tijd kreeg ik een brief van de efteling waar uit bleek dat hij termijn achterstand had.
Ik gebeld met de gasten service en te horen gekregen dat hij verantwoordelijk was en ik het door moest spreken met hem. Gedaan echter kreeg ik enige mnd daarna brief van deurwaarder. Deze wees mij er ook op dat ik de brief door moest sturen naar de oom. Zo gezegt en gedaan. Ondertussen was het contact al kapot.
Nu wil ik weer abbonement en deze maandelijks betalen. Maar zegt de efteling nu u was verantwoordelijk voor uw abbonement. Dus ook financieel terwijl ze zelf continu hebben grzegd doorsturen. Nu kunt u geen maandelijkse abbonement meer nemen. Was ik hier van reder op de hoogte geweest had ik bij de eerste brief gelijk gezegd ik neem het zelf wel op me de betaling. Echter efteling verstopt zich achter regeltjes. Dus nu efteling abbonement alleen nog met 3×180 euro ineens. Pffiew
Volgende mijn moeder heeft in september 2p14 haar abbonement stop gezet wegens ziekte. De efteling heeft dr fout gemaakt dit door te laten lopen mer als uiterste loonbeslag ten ĺaste vsn mijn man zijn loon. Achteraf heeft efteling na controle zijn fout erkend maar nog geen excuus of sorry.
Hoeft van mijn moeder niet die zegt we zijn mensen die fouten maken. Maar wel gevraagd of de efteling tegenover mij coulance kon tonen om toch maandabonnement toe te staan. E.v mer 2 mnd vooruitbetaling.
Echter niks.nada
Schandalig voor zo’n park.
Hun fouten moeren kunnen maar misverstand vanuit mijzelf helaas niet begrijpbaar.

Als de efteling coulance toont t.g.v mij.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marionsteffie