Klacht: abbonement

op 11 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

vanaf begin december 2016 heb ik mijn abbonement gewijzigd bij verlenging van een abbonement van 43 euro naar een abbonement van 29 euro. In februari viel me op dat dit abbonement niet ingegaan was en ik nog steeds 43 euro betaalde. Na diverse telefoontjes die soms niet goed doorverbonden en dus verbroken werden werd me toegezegd dat ik de abbonementskosten terug zou ontvangen. Dat was in maart. T zou verrekend worden met de rekening van april. In april kreeg ik weer n rekening van 43 euro die nu in mei afgeschreven is middels een incasso. Ik heb de rekening laten storneren. En heb meteen weer gebeld. Eind mei zou t bedrag teruggestort worden geeft Vodafone aan van 38 euro. Dit terwijl t teveel betaalde bedrag inmiddels meer geworden zou zijn, ergens iets van 65 euro. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in Vodafone. Beloftes worden niet nagekomen en telefoontjes niet verwerkt. En ondertussen wordt er voortdurend afgeschreven meer dan van toepassing is zonder enig excuss.. jatwerk.

geld terugstorten abonnement aanpassen excuus per mail en een goedmakertje bijvoorbeeld een maand geen abonnement betalen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiekharing