Klacht: abbo bij deze provider die niet werkt 2 maal

op 12 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ikzelf en mijn vrouw hebben een mobiel abbo bij deze rommel tele2.
1 a 35 euro per maand en 1 van 45 euro per maand..
na vele malen een klacht te hebben ingediend nog steeds niets opgelost.mijn abbo loopt deze maand af 35 euro per maand.waar ik in de 2 jaar niets tot bijna niets van gebruik heb kunnen maken.is erkend dat wij in een hoek zitten waar wij bijna tot niets signaal hebben hier.ik heb vele malen geprobeerd dit met tele2 te oplossen maar zij reageren nergens op terug.tot net…eerst weer gebeld kreeg een medewerker aan de telefoon die er wel gehoor aan gaf,ik zou morgen terug gebeld worden op mijn huistelefoon….tot mijn verbazing werden wij binnen 5 minuten terug gebeld door ene mvr vera bentum,nou ik ben nog nooit zo schofterig behandeld.na netjes 2 jaar betaald te hebben voor gebakken lucht..en na vele telefoontjes van mij in de 2 jaar naar tele2.

laat tele2 met een goed voorstel komen dat mijn vrouw ,de resterende maanden niets meer hoeft te betalen voor dat razend langzame netwerk.en geef mij een compensaatie voor 2 jaar tele NEE stress.en daarbij kan ik het nog moeilijker maken ik zit nog in het oude systeem dat je je geld terug krijgt voor een flut telefoon.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit lammerts