Klacht: aardappelen over uiterste verkoop datum

op 15 februari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Afgelopen zondag 14/02 ging ik boodschappen doen bij Dirk van den broek Plein 1953 in Rotterdam. Bij het pakken van de vastkokende aardappelen zag ik wat uitlopers, bij het bekijken van de datum zag ik 13/02/2016 UVD staan.
Toen ik de groentemedewerker aansprak hierop, reageerde hij onbeschoft; serieus mevrouw, ik wist niet eens dat er een datum op aardappelen staan. Ik vroeg of er een andere lading vastkokende aardappelen was, want hier ga ik niet de volle pont voor betalen, waarop hij geïrriteerd de aardappelen uit mijn handen trok en zei: nee, deze gooien wij weg. En hij liep zo weg!
Bij het verlaten van de winkel stond het hele rek met aardappelen nog in de winkel.

Wanneer er bij producten die tegen het einde van de datum lopen, of uiterste verkoopdatum een korting wordt gegeven, of hetzelfde product met een goede datum aan kunnen bieden.... nu moest ik alsnog naar de albert heijn om aardappelen te halen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 14:10 geantwoord

Deze melding hebben wij op 17-02 reeds afgehandeld, maar per abuis is de melding op deze site blijven open staan. Hierbij sluit ik de melding. Excuses voor het ongemak.

///

17 februari 2016 12:10
Wat een vervelend voorval mevrouw De Jong. Ik neem hierover direct contact op met de supermarktmanager en ook de manager van de groente afdeling. Uiteraard hadden deze aardappelen al eerder uit het schap gehaald moeten worden. Excuses voor het ongemak. Dank u wel dat u ons hierover informeert. Graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielledjong