Mijn Klacht:
In Burgh Haamstede is de winkel vernieuwd
Echter de schappen zijn veel te leeg ( slecht aanvul beleid ) personeel is echt zeer ongemotiveerd en lopen met lange gezichten rond een winkel van dit kaliber hoort echt helemaal top te zijn dat is verre van dat echt jammer dat AH zijn naam ten grabbel zet
Gewenste Oplossing:
Als de schappen goed zijn aangevuld en een gezellig gemotiveerd personeel rond loopt die enthousiast kan zijn over zo,n mooie winkel

