Klacht: aanvragen DIGID app

op 06 juli 2017 over DigiD in de categorie

Ik heb geprobeerd mijn BIG registratie aan te maken. Hiervoor heb ik een andere Digid inlog methode nodig dan voor mijn belastingaangifte schijnbaar. Eerst moet ik me door een website worstelen om eens bij de goede pagina uit te komen, daarna moet ik eerst via sms de digid aanvragen om de app te kunnen activeren. Dit duurt maar liefst 5 dagen. Ik begin over een aantal dagen met werken als verpleegkundige en door deze bureaucratische rompslomp kan ik gaan zitten wachten voor ik digitaal mijn diploma in kan sturen en mijn BIG registratie aan kan vragen. Wat maakt dat ik voor het aanvragen van mijn diploma bij DUO een andere manier van inloggen nodig heb dan wanneer ik mijn belastingaangifte doe??? Het is te zot voor woorden.

Ik ben tevreden wanneer de methode voor alle digitale rompslomp in elk geval op dezelfde manier verwerkt wordt. Dat de aanvraag eenvoudiger kan dan een sms en dan nog eens een brief die verstuurd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene83