Klacht: Aanvraag vergoeding vervoerskosten wordt steeds opnieuw onterecht afgewezen

op 17 oktober 2016 over IZA in de categorie Zorgverzekering

Ik heb het afgelopen jaar meerder malen een declaratieformulier voor gemaakte reiskosten ingediend bij Iza Cura. De aanvraag voor vergoeding werd meerdere keren afgewezen wegens ‘het ontbreken van een geldig vervoersbewijs’. Op het declaratieformulier staan echter een stempel en een handtekening van de zorginstelling wat voldoende bewijs is dat ik de reis hier naar toe gemaakt heb. Als ik hierover contact opneem met Iza Cura wordt dit ook erkend en worden de gemaakte reiskosten alsnog vergoed. Tot zover nog geen klachten
Wat nu wel mijn klacht is, is dat deze fout steeds weer opnieuw wordt gemaakt. Het afgelopen jaar al zo’n 5 keer. En steeds als ik weer contact met ze opneem hierover wordt opnieuw gezegd dat hier ‘inderdaad al een notitie over is gemaakt’. Maar blijkbaar wordt daar niets mee gedaan.
Wat ik ook heel vreemd vind, is dat ik op www.mijnonlinepolismap.nl al kan zien dat de fout is gemaakt, maar als ik op dat moment Iza Cura hier over bel krijg ik te horen dat ze hier nog niets mee kunnen. Pas als ik per post een afschrift heb ontvangen, ruim een week later, kan ik opnieuw contact met ze opnemen hierover en kunnen ze de fout herstellen. Heel vervelend
De vergoeding van de reiskosten loopt hierdoor telkens vertraging op waardoor ik in financiele problemen kom

Betere communicatie binnen het bedrijf

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar IZA over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door IZA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door xJetx