Klacht: Aanvraag pincode

desiree36 op 29 mei 2017 over ING in de categorie Banken

Ik sta gemachtigd op de ingrekening van mijn moeder nu ben ik van die rekening de pincode kwijt nu kan ik hem niet zelf aanvragen moet mijn moeder mee een oude dame van 83 jaar die bijna niet kan lopen of telefonisch dit is ook moeilijk wat ze is aan het dementeren hoe LOSSEN we dit op

Wanneer ikzelf de pincode bij de ing kan aanvragen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 29 mei 2017 om 18:57 geantwoord

Dag Desiree,

Je kunt de pincode opnieuw aanvragen via jouw Mijn ING account. Je doet dat als volgt:

1. Klik onderaan de pagina 'Betaalpas' onder de categorie ‘Mijn gegevens en instellingen’
2. Selecteer onder ‘Betaalrekening’ de gewenste Betaalrekening
3. Klik naast de Betaalpas op ‘Pincode opnieuw aanvragen’
4. Volg de stappen in het formulier
5. Vul de ontvangen TAN-code in en klik op verzenden
6. Het verzoek wordt binnen enkele dagen verwerkt

Dat is ook mogelijk voor de gemachtigde Betaalpas, deze moet in beeld komen wanneer je kiest voor 'Pincode vergeten'.

Groeten,
Sabrina
ING Webcare

desiree36

Heeft op 29 mei 2017 om 20:12 geantwoord

Als ik bij mijn moedersrekening betaalpas intik komt alleen de betaalpassen van mij en mijn man tevoorschijn

Bericht van ING

5 jaren geleden - Hmm, dat is gek. De gemachtigde Betaalpas die op jouw naam staat moet ook via jouw Mijn ING account zichtbaar zijn. Je ziet rechts boven in Mijn ING wel jouw naam staan achter het woord 'Welkom'. Een andere mogelijkheid is het aanvragen van de pincode via een ING-kantoor of ING-servicepunt. Via deze link vind je een kantoor bij jou in de buurt: https://www.ing.nl/zakelijk/klantenservice/service-en-dienstverlening/geldautomaat-of-kantoor-zoeken/index.html. Groeten, Sabrina ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door