Klacht: Aanvraag meenemen CPAP

op 25 september 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Woensdag 20/9/2017 gebeld naar klantenservice KLM. Na 27 minuten in de wacht iemand aan de telefoon ( Jorien) Aangegeven dat ik mijn CPAP ( apneuapparaat) mee wil nemen op een vlucht in december. Wordt aangevraagd, moet volgende dag terug bellen om te horen of apparaat mee kan. Dacht dat doe ik dag later dan zal het zeker geregeld zijn. Vrijdag 22/9/2017 gebeld naar klantenservice KLM. Na 47 minuten in de wacht contact. (Cira) Aanvraag was nog niet gedaan. Mevrouw gaat het regelen. Of ik terug wil bellen. NEE dus… Mevouw geeft aan dezelfde dag mij een mail met de toestemming te sturen want dan is de aanvraag gedaan en heeft zij meteen antwoord. Geen mail gekregen. Wat een slechte service van KLM. Zo’n grote maatschappij waarbij je niet gewoon een medisch apparaat mee kan nemen. Wij hebben een reis om de wereld gevolgen en nergens een probleem gehad met het meenemen van zo’ n apparaat. Ik hoop dat mijn toestemming alsnog komt want bellen ga ik niet meer doen en mijn apparaat neem ik mee op mijn vlucht.

Een mail met toestemming om CPAP mee te nemen. Bij klantenservice zijn de gegevens aanwezig, 2 x doorgegeven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grietha Rensen