Klacht: Aanvraag kortingscoupon voor volgende aankoop

op 11 mei 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Op 30 april een kortingscode aangevraagd bij Nike.com. Op zich hele leuke service/ aktie.
En in deze moderne tijd ga je er dan ook vanuit dat je na invullen van een enquete en eenactiecode de nieuwe kortingscode binnen een aantal minuten binnen krijgt. Dat gebeurde niet, ook niet erg maar na een paar dagen nog niks .
Even bellen met Nike : en dan blijkt dat het verwerken van een kortingscode aanvraag 7 tot 15 WERKdagen te duren!!!!!!
Ga je dan beleeft vragen of dat niet anders en sneller kan dan kom je met een totaal ander Nike aan de telefoon; een ronduit arrogant bedrijf waarbij ze alleen hun eigen regels volgen en compleet de service en beleefdheid naar een klant vergeten.

En wil alleen maar de kortingscode hebben zodat m’n zoon door de korting een paar nieuwe schoenen kan kopen van z’n eigen gespaarde geld

Zo ik ben het weer kwijt

Groeten

Dhr. A. Didas

Als binnen een heel redelijk termijn een aanvraag verwerkt word

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mery12