Klacht: aansluiting op de trein

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Arriva dordrecht laat na 6 uur s avonds 2 bussen per uur rijden. De werktijden van werkend Nederland zijn drastisch gewijzigd, de bustijden van Arriva zijn blijven steken in de jaren zeventig. Om deze reden staat het ns station van Dordrecht overvol met fietsen. Mijn klacht is dat Arriva niet in de 21e eeuw leeft.

Ook na 6 uur savonds voldoende bussen per traject.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 17:37 geantwoord

beste Victor,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je niet te spreken bent over het feit dat de bussen na 18:00 2 keer per uur rijden.

2 keer per uur is al 1 keer meer dan vele andere plaatsen waar de bussen rijden.
Daarbij wordt er o.a. door middel van tellingen een dienstregeling bepaalt.

We kunnen wel 4 bussen in een uur inzetten, maar als 2 of 3 daarvan steeds maar 1 of 2 personen vervoeren is dat natuurlijk niet nodig.

Maar ik zal in ieder geval intern kenbaar maken dat jij ons erg jaren '70 vindt.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 17:58 geantwoord

Door dit antwoord van Arriva snap ik dat heel veel Dordtenaren met de fiets naar het ns station gaan, net als ik trouwens. Ik vraag me af of Arriva ooit de moeite heeft genomen om
De fietsen te tellen die bij het station geparkeerd staan. En waarom die daar staan.....

Alle klachten die gemeld zijn door victor marges