Klacht: Aansluiting lijn 78 te horst-sevenum

op 27 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik reis dagelijks vanuit panningen naar eindhoven. Ik pak dan ook vaak bus 78 naar horst-sevenum. Deze lijn was ooit bedacht zodat mensen uit panningen niet eerst naar venlo hoefde te reizen.
Op de terugreis is de aansluiting van de trein op lijn 78 2 minuten. In de praktijk is dat echter geen aansluiting sinds ik de bus altijd mis

De overstaptijd vanuit de trein naar bus 78 vanuit horst-sevenum een paar minuten verruimen, zodat wij uit panningen weer een fatsoendelijke en betrouwbare overstap hebben :)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste RobinLee1, Ai! Wat balen dat jij de overstaptijd als krap ervaart. Heb je al gekeken of er met de komst van de nieuwe dienstregeling ook verandering in komt? De nieuwe dienstregeling kun je hier: https://www.arriva.nl/a/dienstregeling/dienstregeling-2018/limburg.htm raadplegen. Ik wil je bevinding over de overstaptijd graag intern doorsturen maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou: - Op welk station wil je de overstap maken? - Hoe laat kom je met de trein op het station aan? - Hoe laat vertrekt lijn 78? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht RobinLee1

8 maanden geleden - Hallo Ik wil dan op station Horst-Sevenum overstappen zoals gezegd. De trein komt op .46 aan. Op .48 vertrekt lijn 78 vanuit het station. Ik heb tevens even gekeken naar de nieuwe dienstregeling via 9292. Daaruit blijkt dat de trein aankomt op hetzelfe tijdstip als de bus vertrekt (.47). Ofwel helemaal geen overstap Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Dankjewel voor de aanvullende informatie Robin. Ik heb intern een mail gestuurd naar de vervoerontwikkelaar met de vraag of er bepaalde afspraken zijn gemaakt over het wel of niet wachten op de trein. Zodra we meer weten komen we bij je terug met een antwoord. Met vriendelijke groet, ^Zoë Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht RobinLee1

8 maanden geleden - Hallo, Is er al een reactie op de mail gegeven? Ik kijk graag uit naar de reactie namelijk.

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste RobinLee1, Nee, we hebben nog geen terugkoppeling ontvangen. Dat kan meestal een aantal dagen duren. Met vriendelijke groet, ^Wouter Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht RobinLee1

8 maanden geleden - Hoi, is er al iets meer bekend? Sinds de nieuwe dienstregeling in is gegaan is het praktisch onmogelijk om naar eindhoven te reizen via horst-sevenum. Groeten

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste RobinLee1, Helaas hebben we tot op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik zal het opnieuw uitzetten in de regio en ik hoop dat ik snel een reatie terug heb voor je. Excuses dat het zo lang duurt. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:06 geantwoord

Beste RobinLee1,

We hebben helaas geen reactie mogen ontvangen van de regio. Onze excuses hiervoor.

Mocht je nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam