Klacht: Aansluiting gemist

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 keer in 1 week de aansluiting gemist van lijn 13 (Buitenpost – Drachten) op lijn 320 (Drachten-Heerenveen) Op donderdag 7 september was de bus lijn 320 net weg, ik zag hem nog wegrijden. Op maandag 11 september heeft de buschauffeur haar collega nog opgeroepen maar ook toen is de bus lijn 320 weggereden, terwijl mijn bus nog op tijd was voor de aansluiting.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bussen niet wegrijden als ze weten dat de aansluiting binnen een paar minuten kan arriveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 21:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Busman,

Ai, vervelend dat je al twee keer deze week een aansluiting mist. Niet leuk dat de bus te vroeg wegrijdt zelfs als deze nog door een collega is opgeroepen. Vaak wacht dan een chauffeur dan altijd even. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Busman