Klacht: Aansluiting bus op trein

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste wallyaro, Dat is niet zo mooi! Ik wil dit graag melden in de regio. Graag hoor ik van je om welke buslijn het gaat, wat je opstaphalte is en in welke richting je reist. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht wallyaro

4 maanden geleden - Het gaat om lijn 80, ik stap aan de blauwververstraat op, en ik stap uit op het station in Venray, dan gaat de bus dus richting venlo. Dit is heel vaak de bus van 07:30, de bus van 08:00 heeft dit probleem daarintegen nauwelijks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de info. Ik ga het doorgeven in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door wallyaro