Klacht: Aansluiting bus 10 molenbuurt vanuit ’t oor

op 29 april 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Beste connexxion medewerker,

Ik wil een klacht indienen. En dit voorval is meerdere malen voorgekomen.
Elke keer als de bus 327 vanuit Amstel station komt staat de bus 10 richting molenbuurt nog bij de bushalte van het oor te wachten. Er wordt niet gekeken of er nog mensen van de andere bus 327 nog kunnen aansluiten. Het is al meerdere malen voorgekomen dat chauffeurs niet een kijken of er mensen aankomen. En rijden gewoon weg voor je neus. Ik en meerdere mensen ervaren dit als heel klant onvriendelijk! Het scheelt een paar seconden dat bus 10 richting molenbuurt even wacht op de aansluiting van 327 richting Almere Haven. Het is vandaag wederom weer gebeurd dat ik net voor de deur kom aanrennen en de chauffeur gewoon wegrijdt. De bus chauffeur van 327 zag dat ook gebeuren. Please als een klant die dagelijks gebruik maakt van ov. Zou het wel fijn zijn als er voor de ene minuut wel een aansluiting kan komen met bus 10 richting molenbuurt, want die rijdt ook maar om het kwartier. En het is niet fijn om elke keer net de bus voor je neus voorbij zien te rijden en er niet rekening word gehouden dat er nog even mensen zijn die willen overstappen. Tijdstip waarop dit gebeurde was om en nabij 18:00 – 18:30..
Ik hoop vriendelijk dat er aub een betere aansluiting mag komen voor bus 10 richting molenbuurt vanuit ’t oor. Er zullen veel mensen u dankbaar zijn. Wat is de ene minuut nou.

Hartelijke groeten,

S. KALLOE

Als de aansluiting van 327 richting Almere Haven voor bus 10 molenbuurt overeenkomt het is net 1 minuut.. Of 2.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 02 mei 2016 om 07:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord.

Connexxion OV Klantenservice
T +31 (0)900 266 63 99
W www.connexxion.nl www.connexxion.com

Alle klachten die gemeld zijn door SeemaDiya