Klacht: Aansluiting breng en lijnbus 40

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De aansluiting van de breng trein ri doetinchem is alrijd nst 2 a 3 minuten ( standaard) te laat.. dit staat ook op 9292. Vanuit ninmegem kan deze aansluiring perfext zijn maar ik mis bus 40 richting dinxperlo altijd

Ik ben tevreden wanneer de arriva bus 40 wacht op de breng trein.. dit scheeld zoals nu een half uur, kostbare tijd

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 15:50 geantwoord

Beste Frederikmartijn98,

Niet leuk om te lezen dat je de bus mist doordat de trein van Breng vaak vertraging heeft. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Net als de trein rijden ook onze bussen volgens een dienstregeling. Als de trein van Breng vertraging heeft kan de bus hier niet altijd op wachten. Andere reizigers kunnen hierdoor ook weer een overstap missen. Wellicht is het een optie om je klacht door te geven aan Breng aangezien het de trein van Breng is die met vertraging rijdt.

Als je tijdig via Facebook (www.facebook.com/ArrivaNederland) of Twitter (@Arriva_NL ) aan ons laat weten dat je dreigt de bus te missen door vertraging, dan kunnen wij voor je proberen om lijn 40 op de trein te laten wachten.

In december komt er een nieuwe dienstregeling. Ik hoop dat dit zorgt voor een betere aansluiting op lijn 40.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam