Klacht: aansluiting

op 17 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9 september heb ik een contract met ziggo afgesloten ze zouden mij dat pakket 12 of 13 september toesturen. niet ontvangen gebeld hierover ze zouden mij een mail toesturen hoe kun je nou een mail toesturen als je geen internet heb weer gebeld hierover en het werd de 14 oktober weer niet ontvangen. Weer gebeld het wordt de 17 ik zou een mail krijgen toen de mailadres van mijn broer opgegeven. geen mail ontvangen weer gebeld
eindelijk de mail ontvangen het wordt nu de 22 oktober. ik heb geen telefoon tv internet en ben 79 jaar. Alles moet ik via min broer doen. delft/Tilburg je wordt van het kasje naar de muur gestuurd en het kost een hoop telefoon kosten

Gewenste Oplossing:

dat dit op een behoorlijke manier met een excuus wordt opgelost. en dat ik zo gauw mogelijk wordt aangesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van randeraat