Klacht: Aansluiting

op 02 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Onze huurders hebben sinds 1 juni een abbonnement aangevraagd bij de KPN. Hiervoor moest een nieuwe aansluiting te leggen door Volker Wessels, maar dit blijkt zeer complex en lange weg. De bereikbaarheid van KPN in deze is minimaal en de infranetwerk beheerder Volkers Wessels communiceren niet met elkaar. We zijn inmiddels een maand later is er nog geen actie! Talloze telefoontjes en beloftes verder van KPN medewerkers. Het contactpersoon van de KPN is nie direct te bereiken en komt belafspraken niet na. Ook gaf hij ons een datum waarop Volker Wessels zou komen voor de aansluiting maar bij navraag bij Volker Wessels, bleek die afspraak onbekend. De frustratie is gigantisch en we zijn het slachtoffer nu van slechte communicatie tussen deze 2 bedrijven en inactie tot gevolg.

Als KPN er zorg voor draagt dat de aansluiting wordt gelegd en het abbonnement in werking gesteld wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Platschorre