Klacht: aansluiting

op 23 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, Het lijkt een kleine verandering, maar het maken van een dienstregeling is een complex proces. Uiteraard wil ik je suggestie graag doorgeven in de regio, maar dan heb ik nog wel wat extra informatie van je nodig. Je hebt het over lijn 47, maar op welk traject rijdt deze bus? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 juli 2016 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ik heb inmiddels weten te achterhalen dat het hier lijn 47 Lemmer - Sneek betreft. Dat je vermoedelijk opstapt in Balk en in Sneek net de trein mist. Ik heb je suggestie doorgestuurd naar de vervoerskundige in de regio zodat dit meegaat in de evaluatie van de dienstregeling.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door aaaaaah