Klacht: aansluiting

op 03 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op woensdag 6 januari rond 15:00 kwamen twee medewerkers van u bij ons aan de deur. Zij boden een abonnement aan met € 20,00 korting. Tijdens het gesprek gaf de medewerker genaamd Mitchel aan dat het zonder problemen bij ons thuis aangesloten zou worden. Dit omdat ik aangaf problemen te hebben gehad met mijn vorige provider KPN. Mitchel heeft gekeken naar de kast buiten in het halletje, in de kamer en gaf aan dat het geen probleem zou zijn. Doordat wij er over moesten nadenken liet hij zijn mobiele telefoonnummer achter waarop wij hem konden bellen om de aanvraag in orde te maken. Zij mobiele nummer is 0618539687 en hij was bereikbaar van 10:00 tot 22:00.

Maar omdat ons abonnement bij KPN nog niet opgezegd kon worden i.v.m. contractduur heb ik de aanmelding zelf telefonische geregeld. Bij de aanmelding was mij toegezegd dat de monteur zaterdag 16 april zou komen daar de KPN abonnement door mij per 19 april beëindigd was. Op 6 april worden wij door Gideon gebeld voor het maken van een afspraak. Wij kregen toen te horen dat de mogelijke datum 22 april zou zijn. Dit was ons niet was afgesproken, nu zaten wij dagen zonder TV, internet en telefoon. In eerder gesprek was afgesproken 16 april. Medewerker Vivian gaf als tip dat het waarschijnlijk bij mijn vorige provider nog mogelijk was om de datum aan te passen. Gelukkig was dit mogelijk. Tevens zou Vivian de gesprek opvragen om te kijken wat er afgesproken was. Mocht blijken dat mijn verhaal klopte dan zou er een compensatie mogelijk zijn. 19 april…ruim 9 werkdagen nam ik zelf contact op. Vivian was in gesprek en zou mij terug bellen. Helaas nog geen telefoontje gehad.
Vandaag kwam de monteur van Gideon langs. Doordat de aansluiting buiten in het halletje was moest voor de optimale Wifi een kabel getrokken worden. Ons telefoon moet buiten in het kastje aangesloten worden. We hebben dus geen telefoon meer in de woonkamer, belachelijk toch! Voor de kabel moesten wij € 19,95 betalen, tevens moesten wij een internet Switch van € 17,00 moeten kopen om 50 MB te krijgen. Allemaal onverwachte extra kosten terwijl uw medewerker Mitchel aangegeven had dat er niks extra moest komen. Hij heeft rondgelopen in het huis, het kabelprobleem hadden wij ook gehad met KPN waardoor wij het duidelijk aangaven.

Als oplossing verwachten wij als compensatie een bedrag voor de gemaakte kosten, telefoon buiten in de hal en foutieve informatie. Helaas waren de 14 dagen bedenktijd al voorbij op 6 april anders hadden wij ons contract geannuleerd. Wij wilde dat ook daar het begin niet naar behoren service verleend werd(verkeerde toezeggingen, afspraak niet nakomen)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ShantieSoedhoe