Klacht: aansluiting

op 12 juli 2012 over Concepts ICT in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb via de winkel op 29 mei j.l me aan gemeld voor internet all in 1 pakket van concepts.
Heb toen aan gegeven dat ik op 1 juli de sleutel krijg en dan graag op maandag 2 juli dan aan gesloten wil worden vanwege dat ik voor mijn werk veel op reis ben dus niet op dit adres aan wezig ben.
Na wat keren te hebben gebelt met breda en gevraagt wanneer ik aan gesloten zou worden, krijg ik te horen dat de aannemer dit doet en dat zij er niks aan kunnen doen en dat ze een berichtje aan de aannemer zouden sturen over hoe of wat.
Nu ben ik inmiddels 6 weken later dan de 29 mei en ik heb nog steeds geen aansluiting en heb ook nog steeds niks gehoord van die aannemer die 2 weken van te voren zou bellen wanneer die zou komen.
Ik begin er aardig van de balen dat het zo lang moet gaan duren voordat er eindelijk een keer wat gedaan gaat worden.

NU eens op schieten met het aansluiten van de aanvraag, want ik wil als ik thuis ben graag een tv kijken.
Ik heb er mensen voor moeten afzeggen die alles in orde maken voor de rest van de aansluiting

Alle klachten die gemeld zijn door schokbreker