Klacht: Aansluiting

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Normaal had ik de bus om 07:20 op jan de witplein landgraaf, lijn 25. Nu ik moet naar maastricht en ha dan de trein van arriva om 07;46 aangezien ik de trein van 07:32 net niet haalde. Dit betekende een kwartier wachten. Nu komt de bus van arriva op ja. De witplein om 07;10 en om 07:41 waardoor ik altijd met niet mijn trein haal van 07:47 als jullie nu op de andere berg nu ook weer een bus zouden laten rijden zou mij dit heel erg veel helpen aangezien ik sochtends verplicht ben de bus van 07;10 te pakken omdat ik anders mijn trein niet haal. Hierdoor moet ik dus 25 min in de kou wachten!! Doordat de 25 niet meer langs de markt rijdt kan ik niet meer naar mijn werk ( lidl op de markt scheasberg ) met de bus. Graag hoop ik dat jullie aan deze 2 punten wat doen

Wanneer de bussen optijd zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:05 geantwoord

Beste,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie over de tijden en het missen van je aansluiting doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ppatricia