Klacht: Aansluiting

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben om 16.15 uur in lijn 4 richting Valkenburg gestapt vanaf de scharnerweg in maastricht. Alweer is het me niet gelukt om de aansluiting te halen. Ik heb gevraagd aan de chauffeur om de andere chauffeur van lijn 56 richting Brunssum die op het station in Valkenburg komt op te roepen maar hij weigerde en zei ‘ik ga hem niet opzadelen met mijn probleem’.
Dit is al de zoveelste keer dat ik een klacht indien en om een oplossing vraag.

Ik ben tevreden wanneer jullie eindelijk naar mijn klachten luisteren en de tijden maar eens gaan veranderen zodat ik mijn aansluiting fatsoendelijk kan halen en nog iets van mijn leven overhoud.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 16:57 geantwoord

Beste Lyzanne,

Wat jammer om te lezen dat de overstap van lijn 4 naar 56 alweer niet is gelukt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik stuur je klacht over de overstap intern door naar de betreffende regio zodat er naar de overstap gekeken kan worden.

Weet wel dat het maken van een dienstregeling een complex proces is waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg. Daarbij is het niet altijd mogelijk om alle bussen (en treinen) precies op elkaar aan te laten sluiten. Sorry!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lyzanne