Klacht: Aansluiting

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben om 16.15 uur in lijn 4 richting Valkenburg gestapt vanaf de scharnerweg in maastricht. Alweer is het me niet gelukt om de aansluiting te halen. Ik heb gevraagd aan de chauffeur om de andere chauffeur van lijn 56 richting Brunssum die op het station in Valkenburg komt op te roepen maar hij weigerde en zei ‘ik ga hem niet opzadelen met mijn probleem’.
Dit is al de zoveelste keer dat ik een klacht indien en om een oplossing vraag.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer jullie eindelijk naar mijn klachten luisteren en de tijden maar eens gaan veranderen zodat ik mijn aansluiting fatsoendelijk kan halen en nog iets van mijn leven overhoud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lyzanne,

Wat jammer om te lezen dat de overstap van lijn 4 naar 56 alweer niet is gelukt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik stuur je klacht over de overstap intern door naar de betreffende regio zodat er naar de overstap gekeken kan worden.

Weet wel dat het maken van een dienstregeling een complex proces is waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg. Daarbij is het niet altijd mogelijk om alle bussen (en treinen) precies op elkaar aan te laten sluiten. Sorry!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lyzanne