Klacht: Aanrijding en doorijden

op 13 mei 2020 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ruim 3 weken geleden 18420, is een pakketbezorger tegen en in mijn auto gereden.( gezien door een getuige) Dit meteen gemeld bij Postnl in de hoop dat hij meteen te traceren was dmv de tracktrace. Dit kon men niet bij Postnl.
Nu ben ik 3,5 week , veel mails, telefoontjes, hele lange wachttijden verder en heb nog steeds geen antwoord.
Dit eerder gemeld bij klacht.nl waar ik tot mijn verbazing zag dat het is opgelost. Nu, dat is zeker NIET WAAR.
[email protected] heeft nog steeds niets gedaan, althans ik weet van niets!!!
Men heeft nav mijn eerder klachtmelding om alle gegevens gevraagd. Deze heb ik 2520 naar hun gemaild. Waarna geen berichten meer ontvangen.

Wanneer deze klacht opgelost is en nu echt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

[email protected]

Heeft op 15 mei 2020 om 13:40 geantwoord

Beste mevrouw Boerman,

Wij hebben uw gegevens in goede orde ontvangen en doorgegeven aan de betreffende vervoerder. Deze zal zijn verzekering hiervoor gaan inschakelen en met u contact op nemen om dit verder af te handelen. Wij hebben hier echter geen inzage in, dus ik kan uw helaas niet zeggen hoelang dit gaat duren.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Klantenservice [email protected]

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 mei 2020 om 11:47 geantwoord

Is geen oplossing. Deze kwestie loopt al vanaf 18/4/20, terwijl ik binnen 10 min. de schade gemeld had bij Post.nl via de [email protected] code. De bezorger is dus te achterhalen.
Bij [email protected] kom ik niet verder. Veel telefoontjes/mails en heel lang wachten. De bezorger moet zijn verzekeringsgegevens aan mij sturen, maar doet dat natuurlijk niet. Wat kan ik nu nog doen. Ik wordt er boos om. Ik heb niets aangereden!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Jolibos