Klacht: Aanrachtblad

op 08 oktober 2016 over Keukens Algemeen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben in 2012 een keuken gekocht bij Keukenkampioen . Hij was echt mooi.
Ons werd geadviseerd een composiet glad aanrechtblad te nemen , onderhoudsvrij en praktisch.
Ik blijf echter afnemen en nadrogen daar elk spatje water zichtbaar blijft als vlek. Het aanrecht zit vol strepen en butsen en van de rand missen honderden schilfertjes wat voor gaten zorgt in al mijn kleding
We zijn meerdere malen wezen vragen en klagen , de klacht is bij hun niet bekend , ze verwijzen ons door naar de fabrikant , Lion stone .
Deze hebben we benaderd en ze zijn zeker bekend met de klacht en zeggen vervolgens dat Keuekenkampioen ons had moeten wijzen op deze gevolgen bij gebruik van dit blad
Deze blijft echter volhouden van niks te weten en wil ons een nieuw aanrecht verkopen tegen de volle mep .
Van coulance en verantwoordelijkheid willen ze niks weten .
En dat noemt zich een speciaalzaak in keukens . Zogauw ze verkocht hebben is er niks meer over van de service en vriendelijkheid .

Ik ben tevreden als ik een nieuw kunststof aanrechtblad krijg tegen een derde van de prijs .Dit is na pas vier jaar gebruik redelijk in mijn ogen .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keukens Algemeen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keukens Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Foekema