Klacht: aanmanning tot betaling voor niet ontvangen boek

op 12 september 2018 over Iddink in de categorie Boeken

Beste,

voor mij is de maat vol wat betreft iddink, heb zonet wat ‘research’ gedaan en blijkbaar is mijn problematiek al jaren een problematiek die dus niet alleen mij treft! Gedurende drie jaar word ik verplicht via de school om boeken bij iddink te bestellen nog geen enkel jaar is dit probleemloos, snel of efficiënte verlopen.
Ik zal u de miserie van de voorgaande jaren nog even besparen en het hebben over het probleem van dit jaar.
Op 2208 ontvingen wij een onvolledig boekenpakket, op de pakbon wordt vermeld dat er nog een boek diende nageleverd te worden.
Door mij voorgaande slechte ervaringen met iddink besloot ik verlopig enkel de boeken te betalen die ik reeds ontving om dat ik al voelde dat er weer iets ging mislopen. In mijn dochter haar klas zijn er tot op heden nog 5 lln die hun boek niet ontvingen. Ik mailde hen vandaag met de vraag wanneer ze denken het boek te verzenden, het schooljaar is al bijna twee weken bezig, en wat krijg ik van hen? Een aanmaning tot betaling!!!! Echt waar, ik heb het volledig gehad met deze dienst! Ik vermoed dat scholen denken dat iddink een tijdswinst en aanwinst is, maar sta mij toe om u – blijkbaar met toch vele anderen – te zeggen dat dit echt niet waar is, uren en uren en uren en stress en grijze haren en al wat je maar wil heb ik er al van gekregen!

Dat de humaniora's in Vlaanderen hun samenwerking met iddink stopzetten en of opzoek gaan naar een meer bekwaam bedrijf of de ouders gewoon en lijst bezorgen met de gewenste boeken en hun isbn nummer waarop de ouders vrij zijn om hun boeken te bestellen bij wie ze willen, voor mij zou dit sowieso ook een vlaams bedrijf zijn en waarschijnlijk gewoon rechtstreeks bij de uitgevers waardoor we goedkoper, en waarschijnlijk beter, sneller, correcter gesteld zijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door uschi geudens