Klacht: Aanmaningskosten niet in verhouding

op 20 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Hierbij mijn klacht aan H&M. Ik was een tevreden H&M klant tot nu.
Ik heb een poosje geleden een bestelling geplaatst. Hierna ben ik helaas 1,5 maand ziek geweest en is het mij ontschoten de rekening te betalen. De rekening was 13,80 en omdat ik te laat was moest ik er nu 13,50 aanmaningskosten bij betalen! Dit is toch niet meer in verhouding?

Gewenste Oplossing:

Lagere aanmaningskosten of helemaal geen aanmaningskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 23 januari 2014 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij de klant op 23 januari een e-mail bericht gestuurd.
Hierbij hebben wij uitgelegd dat klanten altijd ons kunnen bereiken wanneer er vragen of problemen zijn met de facturen die wij versturen. Dan zoeken wij samen met de klant naar een gepaste oplossing.

Wij hebben een uitzondering gemaakt en de kosten in mindering gebracht.
Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door RHaagsma1985