Klacht: Aanmaningen en geen service

op 28 augustus 2017 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Wij hebben een aanvraag voor een werkster gedaan, echter de eerste werkster die men aanbood blafte ons af, en we hadden eigenlijk al meteen genoeg van dit. Op aandringen van deze organisatie nog een werkster laten aanbieden. dit was ook een slechte match, de dame in kwestie kenden we en wilden we zeker niet als werkster! we hebben toen aangegeven zeer ontevreden te zijn en zodoende alles stop laten zetten. nu worden we aangemaand! en dreigt men met een deurwaarder!! wat een slecht bedrijf,

Stop met aanmaningen en ga SERVICE verlenen zoals het hoort!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 18 januari 2018 om 15:56 geantwoord

Helaas hebben wij van meneer geen reactie mogen ontvangen. Op de mail die wij hebben verstuurd omtrent de klacht. We hebben meneer een oplossing geboden en hopen dat hiermee de klacht is verholpen. We hopen dan ook spoedig een reactie te ontvangen zodat we deze klacht op de juiste manier kunnen afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door ton-vanden