Klacht: aanmaning over niet besteld en ontvangen product

op 02 februari 2014 over Tono Classics in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tono International Provea Group claimt bij ons te hebben geleverd een overhemd ad 9,90 euro.
Echter: er is nooit iets besteld en de tenaamstelling is onjuist! Er woont geen persoon met deze naam op ons adres.
Op 26 en 27 oktober 2013 hebben wij een reactie gegeven; per mail en brief.
Tot op heden niets meer vernomen. Ja, een eerste aanmaning!
Bij ons is deze organisatie negatief bekend. Vele zijn de dupe geworden van hun praktijken, ook in België. Zie ook Vara’s Kassa &Tros Radar!

Gewenste Oplossing:

Openbare verontschuldiging van Tono International en Tono in Switserland
het liefst in de media! Terug neming van de niet terechte claim van 9,90 euro! En in het vervolg houden aan de wettelijke richtlijnen voor "kopen op afstand" of rekening te houden met (Burgerlijk Wetboek) BW7:7!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tono Classics

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tono Classics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tono