Klacht: Aanmaning over n betaling van overleden partner

Mevr Hoogakker op 29 april 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Bericht ontvangen namens Tinka over n betaling betreft bestelde artikelen ( ik ken ze niet ) gedaan door mijn overleden man . Artikelen zouden zijn besteld juli / augustus / september 2018. Mijn man is overleden 2-10-2018.
Deze artikelen heb ik nooit gezien . Enkele weken geleden naar Tinka gebeld nav een schrijven dat ik binnen 48 uur diende te betalen !! Van dit soort dreigementen ben ik als weduwe niet van gediend .
De meneer aan de telefoon deelde me wel 3 x mede dat ik MOET BETALEN . !!!!! Zo ga je niet met mensen om . Ik heb aangegeven dat ik dat niet kon financieel , alleen in termijnen . Ach zei degene . Beter iets dan niets . Rare uitdrukking . Ik heb gevraagd om facturen , die zijn me toegestuurd . Nog steeds voor mij onbekend daar ik ze niet heb besteld . Hierna heb ik contact opgenomen met mijn advocaat of dit zomaar kon . Die zei me dat Wehkamp mij dan wel n bewijs van ontvangst dient toe te zenden alvorens tot betaling over te gaan . En bewijs dat de artikelen niet betaald zijn door mijn man …
Dit tot 2 x toe bericht naar Wehkamp Finance en naar Tinka maar krijg hierop totaal geen antwoord .!!!
Vandaar nu mijn klacht richting Wehkamp .
Wat hieraan te doen . Een gezond bedrijf als Wehkamp , die zo met mensen omgaat . Notabene erfgename van HB Hoogakker . Meneer zelf kan ik het niet meer vragen .
Graag verneem ik van U

Mevr Hoogakker ( erfgename HB Hoogakker )
Raadhuishof 5
6511 PW Nijmegen

Ik ben tevreden als Wehkamp de zaak seponeert ivm overlijden HB Hoogakker daar dit voor mij niet bekend is ...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Mevr Hoogakker

Heeft op 30 april 2021 om 00:51 geantwoord

Ik heb inmiddels Wehkamp voor de derde maal geschreven .

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wij hebben uw e-mail ontvangen en deze doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u hierover. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Oplossing met klant besproken

Reactie van de melder van de klacht Mevr Hoogakker

1 jaar geleden - Ooohhh dat is vreemd . Ik heb nl niets van Wehkamp gehoord

Reactie van de melder van de klacht Mevr Hoogakker

1 jaar geleden - Ooohhh dat is vreemd . Ik heb nl niets van Wehkamp gehoord !!!!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:42 geantwoord