Klacht: aanmaning onterecht

op 19 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

niets besteld toch vaag zakje met pillen ontvangen, voor de veiligheid direct in de wc gegooid

Gewenste Oplossing:

nooit meer van dit bedrijf iets hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 20 mei 2016 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Vanzelfsprekend willen we voor u uitzoeken hoe het komt dat u een bestelling en factuur heeft ontvangen, terwijl u zelf niets heeft besteld.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik dan ook direct telefonisch contact met u opgenomen.

Tijdens ons telefoongesprek hebben we enkele gegevens gecontroleerd en kunnen vaststellen dat er misbruik is gemaakt van uw gegevens. Dit nemen we uiterst serieus op.

Ik heb u uitgelegd hoe we u hiermee verder gaan helpen en welke informatie we nog van u nodig hebben.

Ik bedank u hartelijk voor het aangename telefoongesprek en uw medewerking.

Een prettige dag gewenst.

Groet, Ginny

Alle klachten die gemeld zijn door johan de boer