Klacht: aanmaning

op 14 juli 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

ik heb via Neckermann wat gekocht, dit heb ik retour gestuurd, ik heb neckermann niet om een nieuw product gevraagd omdat ik dat niet wilde maar kreeg het toch, vervolgens krijg ik ineens een aanmaning en ik heb niet eens ooit een herinnering ontvangen, ben je aan het chatten en je bent nog aan het typen krijg je de melding omdat we niets van u horen stoppen we de chat terwijl ik dat ellelange nummer aan het intypen ben vervolgens in een nieuwe chat word er gezegd dat het nummer niet klopt na 2 keer het nummer in te typen word er gezeg u wacht te lang we stoppen de chat, het probleem word niet opgelost, er word beweerd dat neckernann het nooit heeft terug ontvangen en ik tot 4 augustus de tijd heb tot er verder stappen ondernomen worden , ik vind dit zeer grof en ik doe met hun geen zaken maar met neckermann en als zou blijken dat en neckermanne en Klarna tegelijk die bestelling hebben verstuurd en dat een van beiden dat niet had moeten doen, was dit niet mijn probleem maar een intern probleem en daarbij ik heb niet om 2 sets Fix a Zipper gevraagd en niet om een nieuw product ik wilde retourneren en nu een aanmaning schandalig

kwijtschelding

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 14 juli 2016 om 15:26 geantwoord

Beste Annelies,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zojuist heb ik direct telefonisch contact met u opgenomen en het is fijn dat ik u de situatie heb kunnen uitleggen. Zoals ik aangaf, betaalt u nooit voor goederen die u geretourneerd heeft volgens de voorwaarden van Neckermann.

Bedankt voor uw tijd en het aangename telefoongesprek.

Groet, Rachelle

Alle klachten die gemeld zijn door anneliesenthomas