Klacht: Aankoop via internet en terug opgestuurd

op 18 september 2018 over Archos in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half juli kochten we via internet 2 tablets om op reis te gaan voor onze jongens. Deze werden geleverd en van 1 tablet was het scherm defect. We belden onmiddellijk naar Archos, deze maakten een klacht op we moesten de tablet terugsturen. ook moesten we bellen naar DPD om daar een klacht neer te leggen voor de levering van een defecte tablet.
Onmiddellijk deed ik via internet na mijn telefoontje met DPD de annulering voor de 2 tabletten en de vraag om het betaalde bedrag terug te storten en stuurde de beide tablets terug naar Archos. nu zijn we 2 maanden verder en kregen we een sms dat er een nieuwe tablet beschikbaar was ergens in een leverpunt van Archos, waar ik mailde dat ik die niet wilde, maar mijn geld terug. Alles heb ik op mail, maar mijn geld komt niet terug en de tablets hebben we ook niet !

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug op mijn rekening.
Ik betaalde de 2 tablets met mijn mastercard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Archos over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door evy deconinck