Klacht: Aankoop Lipton thee

op 26 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

In uw folder van deze week staat een aanbieding van 2 doosjes Lipton thee, 1 + 1 gratis. Alle varianten . Pak 20 of 25 zakjes. Prijsvoorbeeld : Forest fruit.

Zojuist bij Dirk in Enschede, Oogstplein, kocht ik 2 doosjes Lipton Yellow Label Tea van 20 stuks. Ik ben er vanuit gegaan dat dit een variant van de bovengenoemde aanbieding is.
Bij de kassa probeerde men mij te overtuigen, dat deze variant niet bij de aanbieding hoort. Als ik de aanbieding bekijk, ben ik het daarmee volstrekt oneens. Er wordt niet gesproken over speciale thee.

Ik ben tevreden wanneer u erkent dat er een fout in de folder staat en wil graag het teveel betaalde bedrag geretourneerd hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 juni 2017 om 13:53 geantwoord

Per ongeluk hebben we de variant yellow label eerst niet toegevoegd, maar dit hebben we inmiddels gecorrigeerd. Als u nu deze thee wilt kopen, kunnen wij u ook deze variant aanbieden voor de actieprijs. Excuses voor het ongemak meneer Van Tol.
Graag tot ziens in onze winkel
Dirk
klantenservice

Heeft op 28 juni 2017 om 15:10 geantwoord

Goed dat de aktie is aangepast. Ik heb echter de 2 pakken thee al gekocht en heb dus nu teveel betaald. Ik verwacht hier toch aktie op.

Bericht van Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Beste meneer van Tol, Bedankt voor uw reactie, ik begrijp dat u ook graag het teveel betaalde bedrag terug wilt. Ik zal dit aan mijn collega's in de Dirk winkel in Enschede doorgeven, u kunt zich dan bij uw volgende bezoek melden bij de servicebalie. En dan zult u de teveel betaalde €1,45 retour krijgen. Excuses voor het ongemak en ik wens u een fijne dag toe.

Reactie van de melder van de klacht Henk van Tol

3 maanden geleden - Dank voor de correcte afwikkeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van Tol