Klacht: Aankoop keuken en sanitair

op 11 augustus 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

We hebben een keuken en sanitair uitgezocht bij Brugman Keukens & Badkamers te Hengelo. De verkoper heeft ons een prijsvoorstel gedaan waarna we samen tot een akkoord zijn gekomen en waarna beide partijen hebben getekend. Na de volgende afspraak kwam de verkoper met de verbijsterende mededeling dat wij € 4.000 meer bij moesten betalen voor dezelfde keuken. Hoe is dit mogelijk? We hebben toch beide getekend? Zie bijgevoegde brief voor ons gehele verhaal.

We zijn verbijsterd en zeer teleurgesteld.

In afwachting op een reactie van Brugman Keukens & Badkamers.

Dat Brugman Keukens & Badkamers contact met ons opneemt en het akkoord nakomt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

11 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Broekhuis, Wat een ontzettend teleurstellende ervaring, mijn excuses hiervoor. Mijn collega of ik zal morgen voor u met het betreffende filiaal contact opnemen, het probleem voorleggen en bespreken. Een passende oplossing kan ik u daarom nu nog niet bieden en moet ik nog even verschuldigd blijven. Zodra we de verkoper hebben gesproken nemen we met u contact op om een en ander te bespreken. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Broekhuis 2016

11 maanden geleden - Tot op heden nog niets weer vernomen van Brugman Keukens & Badkamers B.V.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 30 augustus 2016 om 17:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Broekhuis,

Zoals reeds aangegeven door de showroom zal het standpunt zoals aangegeven door hen gehandhaafd blijven. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de vestigingsmanager in de showroom.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Broekhuis 2016