Klacht: Aankoop crosstrainer in Decathlon / Schelle (B)

op 21 februari 2016 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ref.:499433
Sinds 6/1/16 heb ik bovenvermelde crosstrainer gekocht in Decathlon / Schelle.
’s Anderendaags ben ik teruggegaan, met de melding dat het toestel niet werkt. Ze hebben me dan het mailadres van de technische dienst gegeven. Ook hen heb ik diezelfde dag een mail gestuurd. Na twee dagen tel. antwoord gekregen dat ze eerst nieuwe onderdelen gingen opsturen, als die niet werkten zou er een technieker langskomen. Na meer dan een week kreeg ik bericht dat het onderdeel bij Decathlon werd opgehaald voor verzending. Toen ik het ontving, direct terug getest en nog steeds geen succes. Terug direct een mail gestuurd en na twee dagen opnieuw iemand aan de lijn. Maar in plaats van een technieker te sturen gingen ze terug nieuwe onderdelen opsturen… Dit is geleden van 21/1. Ik heb nog steeds geen melding ontvangen dat het onderdeel bij Decathlon afgehaald is voor verzending. Ook op mijn derde mail aan hen wordt niet gereageerd.
Gelieve z.s.m. dit toestel te komen herstellen, daar ik de crosstrainer heb aangekocht om mijn spieren te activeren, daar ik een spierziekte heb.
Ik heb ook de klantendienst in België gecontacteerd, ze hebben de mail doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de technische dienst, maar ook hier geen reactie.
mvg
Nancy Verlinden

Ik heb ondertussen (nadat ik de klacht had gemeld bij klacht.nl) 1x een telefoon gekregen van de technische dienst van Decathlon. Onderdeel moest besteld worden, en zou vorige dinsdag aanwezig zijn. Dan zou er een technieker langskomen, men zou me op de hoogte houden. Maar wederom geen reactie. Toestel staat al bijna twee maanden gewoon te staan. Spijtig. Ik had een betere service van Decathlon verwacht!

Wanneer de crosstrainer "eindelijk" klaar is voor gebruik.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:58 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha