Klacht: aankoop affiliatie script

op 14 oktober 2016 over JK Websolutions in de categorie Internetbedrijven

Januari 2015 heb ik een affiliatiescript gekocht voor een reiswinkel. Na betalen kreeg ik een download link voor het script. Na installatie bleek het om een kleding winkel script te gaan en na heel veel zoeken niet om te zetten al reiswinkel. contact opgenomen en aangegeven dat dit niet het besproken script was en werd gewoon hard terug gooit. “Hier heb je om gevraagd, en dan verbouw je hem toch” Omdat ik geen (nieuwe affiliatie portal nodig had als kleding winkel heb ik hem in de kast geplaatst. (ik dacht ach les geld) Nu maanden later kwam ik, dacht ik, op marktplaats een nieuwe versie tegen. En dit tegen een 25% prijs van mijn vorige aankoop. De stap gewaagd en bleek om het exact het zelfde script te gaan die iemand anders verkocht. Het valt immers onder een GPL en MIT licentie van andere personen. Nu heb ik toch de stoute schoenen aangestroken en een vraagstelling gedaan over niet werkende delen van het aangekochte script bij JKwebsolutions. Helaas heb ik op mijn vragen geen antwoorden ontvangen maar wel veel mailtjes over mijn andere websites waar soortgelijke script draait en een dikke factuur voor een licentie van onbeperkte domeinen. Dit ondanks ik aangegeven heb dat dit script elders vandaan komt.

dat de aangifte bij justitie correct in behandeling word genomen. En waar voor mijn aangekochte script. Een werkend SEO gedeelte van de site, Alle programmeer fouten eruit als je een SEO check doet op de website.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JK Websolutions

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar JK Websolutions over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JK Websolutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jfvdvelden