Klacht: Aangevallen en auto beschadigd door agressieve buschauffeur im Leiden

op 04 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

I.v.m. een wraakactie blijkbaar, stapte een agressieve Arriva buschauffeur uit Leiden uit zijn bus, en begon op mijn auto te slaan en tegen aan te schoppen. Auto beschadigd hierdoor. Gelukkig kwam er een fietser mij te hulp, die de chauffeur terug naar zijn bus maande. Chauffeur begon ook te schreeuwen en allerlei verwensingen te uiten. Voorval reeds voorgedaan in april.

Een gesprek met een leidinggevende, en de buschauffeur moet aangesproken worden. Agressievelingen horen niet in het verkeer, en zeker niet in het openbaar vervoer. Ik ben van plan alsnog aangifte te doen, bij niet tegemoet komen van mijn eisen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:53 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat er een buschauffeur is geweest die op je auto heeft geslagen en geschopt en hierdoor je auto is beschadigd.

Om je klacht intern te kunnen melden heb ik meer informatie nodig. Graag zou ik willen weten wat de aanleiding is geweest, wanneer dit precies is voorgevallen, op welke lijn reed de chauffeur, waar is dit voorgevallen, hoe laat en op welke weg? Ik geef je het advies om dit door te geven via het contactformulier op onze website http://bit.ly/2azPMG7.

^LH
Arriva Webcareteam