Klacht: aangesproken door medewerker.

op 05 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedenavond,

Wij hebben vanavond ( zaterdag 05-08-2017) rond 19:30 uur
bij Dirk op de ijdoornlaan boodschappen gedaan en nou stonden mijn vriend en ik even met iemand te praten en ons zoontje van 1 jaar en 7 mnd was een paar keer kort aan het schreeuwen. Toen werden wij door een jongere medewerker aangesproken of mijn zoontje niet kon op houden met schreeuwen waarop mijn vraag was hoe dan moet ik zijn mond dicht plakken ofzo,dit is het antwoord wat ik daar op kreeg of wij konden door lopen en anders konden wij naar buiten gaan.
Ik vind dit echt niet kunnen als deze jongen daar niet tegen kan dan hoort hij ook niet in een supermarkt te werken

Mvg

L Geel

Dat de jongere medewerkers erop aangesproken worden dat je als ouder er niet altijd wat aan kan doen dat je kindje schreeuwt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:43 geantwoord

Dank u wel voor uw melding. Uw klacht breng ik meteen onder de aandacht van de supermarktmanager Maikel van der Eng en ik zal vragen of hij u ook even belt voor meer informatie over het nare voorval.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lucj